Legends Of The Wild
Legends Of The Wild volgt jeugdvrienden Damian Duffy en Matt Hoffman, terwijl ze diep de gevaarlijkste gebieden van de wereld in trekken. Ze zoeken antwoorden op de meest meeslepende mysteries van de natuur.