Lone Star Justice
In Lone Star Justice leidt een team van drie gepensioneerde onderzoekers - Sheriff J.B. Smith, detective Pamela Dunklin en detective Joe Rasco ons door de meest memorabele gesloten zaken van de Smith County Sheriff's Offices.