Louisa & Rowan: op z'n Gooisch
Louisa and Rowan show how they do it as 'Gooische' parents, Mikai visits the villa. Louisa and Rowan are looking for a nanny.
In the epicenter of trust funds, there is plenty of time for relaxation, so Louisa, Rowan, and Johanna try out sports for the elite: golf and polo.