Louisa en Rowan laten zien hoe zij het doen als ‘Gooische’ ouders, want oogappel Mikai is op bezoek in de villa. In ’t Gooi zorg je niet alleen voor de kinderen, daarom gaan Louisa en Rowan op zoek naar een nanny.
In het epicentrum van trustfonds is er veel tijd voor ontspanning en dus gaan Louisa, Rowan en Johanna de sporten voor de elite uitproberen: golf en polo. Ook is er tijd voor een schilderworkshop en gaan Jo en Lo op truffeljacht!