Love it or List it: Change of Heart
Wat gebeurt er als Hilary en David wegrijden? Houden de huiseigenaren zich aan hun besluit of zijn sommigen van gedachten veranderd? Hilary en David nemen contact op met de families uit eerdere afleveringen.