LUDEN – KÖNIGE DER REEPERBAHN
Het gangsterepos LUDEN is gebaseerd op ware gebeurtenissen, en vertelt het verhaal van de opkomst van de Nutellabende, het beroemdste prostitutiekartel aan Hamburgs legendarische Reeperbahn, in de jaren 1980. Het opmerkelijke kartel verandert de rosse buurt St. Pauli in een glamoureuze plek, maar ontketent ook een machtsstrijd met de gevestigde pooiers van de GMBH.