Mary Kay Letourneau: Notes on a Scandal
In 1997 wordt de 34-jarige lerares Mary Kay Letourneau gearresteerd voor seks met haar 12-jarige leerling. Het roept in de VS de vraag op wat toelaatbaar is in de liefde.