Max Verstappen - Anatomy of a Champion
In 2021 was het Formule 1 seizoen spannend tot op het einde. Het was geen succes van de ene dag op de andere: als zoon van twee getalenteerde coureurs leerde Max al vroeg dat alleen de stoutmoedigste coureurs winnen.
Op weg naar de Belgische Grand Prix keert Max terug naar de stad waar hij opgroeide. Max en zijn familie herbeleven het krachtige verhaal van zijn jeugd, en de oorsprong van zijn band met zijn vader Jos.
De druk om nog een titel te winnen neemt toe. Max' moeder onthult zowel de persoonlijke prijs die zij heeft betaald om haar zoon zijn potentieel te laten vervullen, als de bron van zijn ongelooflijke veerkracht.