Max Verstappen - Off the Beaten Track
In deze aflevering volgen we naast Max ook Thierry Vermeulen, een opkomend talent in de DTM en de zoon van Max' manager Raymond Vermeulen. In het Italiaanse Mugello test Max met zijn eigen team, Verstappen.com Racing.