Lene regelt bevestiging en er ontstaan problemen op het werk. Kikki's man betaalt voor online porno. Lene maakt een onconventionele keuze.
Lars gaat aan de slag met een oude held. Lene begint een bedrijf, maar het geld wordt al snel een probleem. Er duikt een onverwachte oplossing op.
Lene verkoopt beelden online en schrijft zich in voor een cursus voor internetporno-aanbieders. En er bloeit een relatie met een jongen op.
Lene begint filmpjes te maken die zich onderscheiden van de rest. Zij en Emrik gaan naar verschillende feestjes. Lars is verliefd op zijn collega.
Lene krijgt steeds meer volgers en de verzoeken om privéfoto's stromen binnen. Mons stuurt een dickpic naar een meisje op school.
Lene en Emrik maken foto's van Lene die klem zit. Mons ziet de gevolgen in van de door hem verstuurde foto. Lars wordt te klef voor Aleksandra.