Miraculous: Verhalen van Ladybug & Cat Noir
Marinette vertelt haar dagboek over het avontuurlijke leven dat ze leidt met haar vrienden!
Adrien deelt geheimen over zijn privéleven en vertelt ons hoe hij zijn drukke schema combineert met zijn superheldenleven.