Murder in the Wicked West
In het nieuwe Wilde Westen gebruiken rechercheurs ouderwetse methoden om een moordenaar te pakken.
Wanneer Rex Tanner en June Flood onder verdachte omstandigheden verdwijnen, stuit de politie op een schokkend verhaal van achtervolgingswaan en hebzucht in de woestijn van Utah.
Wanneer cowboy Rick Godfrey wordt vermist in de Mojavewoestijn, ontdekken rechercheurs dat hij talloze vrouwen heeft verleid en opgelicht. Heeft een van hen wraak genomen?
Een sheriff in een prairiestadje ontdekt dat enkele agenten betrokken zijn bij een drugsbende. De bendeleider sluit vlak voor het proces een deal en enkele dagen later is hij dood.