Na Tsjernobyl
Lera komt aan in Prypjat. Als haar paspoort wordt gestolen, wordt ze geholpen door een legerofficier. Hij gaat op zoek naar haar paspoort, om haar hart te winnen. Maar Lera wordt verliefd op Vitas, een nucleair ingenieur.
De toestand van Vitas jr. is kritiek. Het enige dat hem nog kan redden is een orgaantransplantatie van zijn vader. Na dertig jaar verwarring kunnen Vitas en Lera eindelijk samen zijn.