Nalatenschap
Alexandar, een jonge maar ervaren inspecteur, krijgt zijn eerste grote zaak - hij moet de schokkende moord op de dochter van een bekende zakenman oplossen. Terwijl hij de dood van zijn vader een plek probeert te geven, houdt hij geen rekening met het gevaar dat op de loer ligt.