Nature's Great Events
De meest adembenemende natuurlijke gebeurtenissen van de planeet, zoals het publiek ze nog nooit heeft gezien. Enorme migraties, enorme oceaanconvergenties, krachtige weersystemen en machtige overstromingen zullen allemaal worden verlicht.