Division is een geheime overheidsinstantie die jonge mensen zonder sociale banden rekruteert en ze vervolgens opleidt tot huurmoordenaars. Niemand keert Division de rug toe, behalve de charmante en dodelijke Nikita.
Percy en Michael nemen voor hun nieuwste opdracht iemand in preventieve hechtenis, maar Nikita vindt de schuilplaats en probeert hun plan te dwarsbomen. Alex wordt eerder dan verwacht geactiveerd.