Nip/Tuck: The Complete Series
Dit culturele fenomeen onthult het leven van Dr. Sean McNamara en Dr. Christian Troy, twee plastisch chirurgen, beste vrienden en zakenpartners die McNamara Troy runnen, een praktijk voor plastische chirurgie in South Beach.