Not My Fault: Mexico
In dit Mexicaanse drama gaat Mariana door een hel als haar 19-jarige zus Liliana spoorloos verdwijnt. Twee jaar later wordt Liliana’s lichaam gevonden. Hierop gaat Mariana onderzoeken wat er in die jaren is gebeurd met haar zus en hoe ze aan haar eind kwam. Ze ontdekt dat Liliana’s dood slechts een onbeduidend cijfer is in de statistieken van haar land, waar geweld tegen vrouwen epidemische vormen heeft aangenomen. Het vreselijke lot van Liliana motiveert Mariana om ook andere vrouwen te helpen die te maken hebben met allerlei vormen van geweld.