NY Ink
We nodigen jullie uit in de onuitwisbare wereld van tatoeages met de serie ‘NY Ink’. Ami James van Miami Ink gaat naar de Big Apple om alles op het spel te zetten in de hoop de Tattoo King van New York City te worden.