Ottolenghi´s Mediterranean Feast
Yotam Ottolenghi heeft de manier waarop we kijken naar mediterrane gerechten veranderd. Hij ontwikkelde een passie die hem inspireerde tot innovatie en het uitdagen van traditionele manieren van koken.
Yotam reist naar het prachtige Franse eiland Corsica, waar hij ontdekt hoe het weelderige groene landschap, maquis genaamd, het eten op smaak brengt en doordrenkt, van vleeswaren en olijfolie tot kaas en honing.
Yotam gaat op zoek naar de authentieke lokale keuken van Mallorca en ontdekt prachtige lokale ingrediënten, waaronder robijnrode garnalen - het hoofdingrediënt in zijn gedeconstrueerde paella.