De 24-jarige Gregg Smart wordt dood aangetroffen in de hal van zijn appartementencomplex. Al snel arresteert de politie drie tieners die banden hebben met Greggs echtgenote.
De politie ontdekt dat Pam Smart een seksuele relatie had met Billy Flynn, de 15-jarige moordenaar van haar man. Al snel wordt ze gearresteerd voor het organiseren van de moord.