People Magazine Investigates: Crimes of Fashion
People Magazine Investigates: Crimes of Fashion onderzoekt spraakmakende en unieke verhalen, waar glitter en glamour de donkerste menselijke impulsen ontmoeten.
Gucci Crimes of Fashion: People Magazine Investigates
Modekoning Maurizio Gucci begint na zijn scheiding en de verkoop van zijn aandelen in het modehuis Gucci een nieuw leven. Zonder dat hij het weet, loert een moordenaar op hem.
In 1995 probeert model Linda Sobek een plek te veroveren in de keiharde modellenwereld. Wanneer ze verdwijnt, leidt het spoor naar een verdachte met een duister verleden.