Planet of the Apps
App-ontwikkelaars krijgen de kans van hun leven in deze nieuwe originele serie. Als hun concept wordt uitgekozen door adviseurs Jessica Alba, Gwyneth Paltrow, Gary Vaynerchuk en will.i.am, dan worden ze begeleid bij het pitchen van hun app voor Lightspeed Venture Partners en maken ze kans op echte financiering.
Een vader en dochter presenteren hun digitale rugzak, terwijl Gary en will.i.am het oneens zijn over een fitnessapp.
Komiek Damon Wayans Jr. is een van de ontwikkelaars van deze week. Hij presenteert zijn app die entertainers aan evenementen koppelt.
Persoonlijke weerberichten van een kat, een app voor emotioneel welzijn en een live-nieuwsapp van de voormalige CEO van BuzzFeed.
Het gaat er heet aan toe als Jessica en Gary allebei hun zinnen hebben gezet op de begeleiding van een persoonlijke trainer voor hartzeer.