Brian Lohnes plaatst twee gasser-achtige auto's tegen elkaar in een heads-up acht mijl sleeprace, met de auto's gebouwd volgens de specificaties van de NHRA uit 1967.
In een wedstrijd tussen Mustangs uit de X275-dragraceklasse racet 'Mean' Dean Marinis met zijn oranje Mustang bigblock tegen de Bruder Brothers met hun blauwe Mustang smallblock.
Amerika's grootste en zwaarste hot rods staan tegenover elkaar in een old-school kwart mijl drag race. Een Peterbilt van 22.000 pond neemt het op tegen een Kenworth van 18.000 pond.
De meest vluchtige machines in nostalgie dragracen concurreren als een nitro-brandende grappige auto het opneemt tegen een Top Fuel dragster in een epische retrorace!
Twee erg op elkaar lijkende, maar technisch verschillende autocrossklassen gaan de strijd aan op het circuit; de Dirt Modifieds nemen het op tegen de Super Stocks.