Q: Into the Storm
Deze HBO documentaire serie volgt de evolutie van het anonieme personage alleen bekend als "Q".
Première van de serie. Documentairemaker Cullen Hoback probeert QAnon te ontmaskeren door de mechanismen, oorsprong en eerste promotors te volgen.
Do You Believe in Coincidences?
Cullen reist naar Manila om het geheimzinnige team achter 8chan te ontmoeten - de site waar Q post - terwijl de beweging probeert mainstream te worden.
Een anonieme insider geeft Cullen een tip die suggereert dat 8chan banden heeft met de binnenste kring van Trump. Een bittere rivaliteit ontstaat tussen oude bondgenoten.
Jim gaat naar het Congres voor een hoorzitting over haatdragende taal. Cullen volgt een spoor dat suggereert dat Steve Bannon betrokken zou kunnen zijn bij Q.
Serie finale. Terwijl QAnon samenzweringen culmineren in de belegering van het Capitool, onthult Cullen de krachten achter Q.