Return Of The Mega Shark
De meest opwindende missies van de Shark Week zijn op zoek naar de grootste "Great Whites" genaamd Megasharks. Jeff Kurr en Andy Casagrande willen nu zoeken naar de 'Megasharks' van Nieuw-Zeeland, terwijl ze tegelijkertijd de meest opwindende ontdekkingen van de afgelopen jaren bekijken.