Rise Of The Warrior Apes
Al meer dan 20 jaar onderzoeken antropologen het sociale gedrag van een chimpanseeclan in het Oegandese Kibale National Park. Ze kregen nieuwe inzichten over het geweld, de meedogenloze machtsstrijd, rivaliteit, vijandschap, vriendschap en diplomatie binnen de grote, strikte hiërarchische primatengroep.