Roadkill
David Freiburger en Mike Finnegan zijn twee jongens die zich slecht gedragen met auto's. Ze zijn op een gearhead-zoektocht om alle soorten versleten gassen, hot rods en muscle cars op te sporen en vervolgens tot het uiterste te duwen.