ROMCON: Who the F**k is Jason Porter?
Heather dacht de ware liefde te hebben gevonden met een charmante klusjesman. Drie jaar lang had ze een relatie vol passie en beloften tot ze ontdekte dat hij een meesterlijke datingfraudeur was. In deze aangrijpende tweedelige true crime-serie vertelt Heather over zijn schokkende leugens en vele slachtoffers. Heather besefte dat ze iets moest doen voor anderen in dezelfde val liepen.
Love bombing
Als Heather, een makelaar in luxevastgoed, eindelijk de liefde vindt met de charmante en mysterieuze Jace, lijkt ze de jackpot te hebben gewonnen. Maar wanneer ze hun leven samen plant, knaagt er iets aan haar: zijn verhalen over zijn verleden kloppen niet. En een gruwelijke ontdekking verbrijzelt haar wereld: Jace is niet wie hij beweert te zijn… hij is een misdadiger, genaamd Jason Porter.
Nu Jason Porters ware identiteit onthuld is, ontdekt Heather vol afgrijzen het spoor van bedrog, verwoeste levens en gestolen rijkdommen dat hij heeft achtergelaten. Terwijl ze de verhalen van de bedrogen vrouwen in elkaar past, wordt één gruwelijke waarheid duidelijk: zij zou de enige kunnen zijn die hem kan tegenhouden en de aasgier achter zijn charmante façade kan ontmaskeren.