Russell Simmons Presents Brave New Voices
Elke show van 30 minuten wordt door komiek Mike Epps gepresenteerd. Drie komieken treden op voor een publiek in Los Angeles, met Kid Capri als show-DJ. Elke show wordt afgesloten met een optreden van Russell Simmons.