Santa Claus: The Serial Killer
De Britse journalist Mobeen Azhar reist naar Canada om de mysterieuze moord te onderzoeken op acht mannen uit de homogemeenschap van Toronto, wier lichamen later werden gevonden in de achtertuin van een winkelcentrum.