Say Yes To The Vegas Dress
De meeste bruiden nemen ruim de tijd om de perfecte trouwdag te plannen, maar voor spontane echtparen is Las Vegas de beste keuze. Beroemde koninklijke ontwerper David Emanuel zal helpen om de perfecte jurk vinden.