Selling Sunset
De makelaars van The Oppenheim Group hebben het meestal gemakkelijk in Los Angeles. In het zonnige Californië verkopen ze luxe accommodaties aan vermogende klanten. Maar het leven van alledag verloopt niet altijd even soepel.