Shark School with Michael Phelps
Michael Phelps reist naar Bimini Shark Lab om Dr. Gruber en Dr. Tristan Gutteridge van de Shark Week te ontmoeten en alles over haaien te leren. Ze leren hem de mythen en om veilig te duiken zelfs als er een hamerhaai van drie meter naast je zwemt.