Sharkwrecked
Het is de gevaarlijkste Shark Week-stunt, Paul de Gelder en James Glancy die na een schipbreuk 48 uur op zee doorbrengen. Zonder voedsel of water. Hun fysieke conditie verergert en het risico op een haaienaanval neemt toe. Hoe gedragen de haaien zich? En worden de mannen aangevallen?