Sierra Madre: No Trespassing
In de rijkste gemeente van Mexico, waar je geboren moet zijn om erbij te horen, is een ambitieuze man tot alles bereid om zijn status te behouden.
Zakenman Marcos Parra en verslaggeefster Érika Treviño zijn getuige van een duistere ontdekking aan de grens van San Pedro die hun leven verandert.
De golf van geweld in Monterrey eist het leven van twee vrouwen en Marcos veroordeelt de banden van de burgemeester met de criminele groep Los Razos.
Marcos bereidt zijn kandidatuur voor en Abraham nodigt Adrián uit om mee te doen aan de politieke campagne van Tania Gastélum. Roberta is in gevaar.
Marcos bezoekt de baas van Los del Desierto en vertelt hem over zijn kandidatuur en zijn plan om San Pedro veilig te houden. Erika wordt ontvoerd.
Vlak voor de verkiezingen wordt Marcos bedreigd. Guadalupe sluit zich bij hem aan en de paramilitaire groep Los Muchachos wordt opgericht.
Los Muchachos ontvoeren de leider van Los Razos terwijl Marcos Yuri Sánchez om een gunst vraagt en Érika zich als onverwachte bondgenoot opwerpt.