Sin City Justice
In een stad waar bijna alles een gok is, is het Clark County District Attorney's Office zo dicht mogelijk bij een zekere zaak. Onder leiding van officier van justitie Steven Wolfson, hoort zijn diverse en toegewijde groep van aanklagers zelden de woorden "Niet schuldig" terwijl ze gerechtigheid nastreven voor de miljoenen mensen die wonen en "Sin City" bezoeken.