Slugterra
In de lichtgevende, ultramoderne, ondergrondse wereld van Slugterra gebruikt men levende kogels en degenen die het overleven zijn snelle vogels! In elke grot schuilt een nieuw avontuur, een nieuw gevecht en ontdek je vreemde, kleine slugs. Eli Shane is vastberaden om de beste SLUGSLINGERENDE held allertijden te worden. Alleen door verzamelen, trainen en vechten met kleine wezens genaamd SLUGS, ...