Sonny with a Chance
Een tienermeisje, Sonny Monroe, wordt na een landelijke wedstrijd uitgekozen om mee te werken aan een comedyserie op tv in Los Angeles. Volg haar belevenissen wanneer Sonny een rol accepteert als nieuwste castlid in haar lievelingsserie “So Random”…!