Southern Gothic
Memphis Blues
Een moeder wordt neergeschoten bij een tankstation in Memphis in Tennessee. Terwijl de politie naar aanwijzingen zoekt, leidt een mysterieuze brief tot spanningen in de stad.
Een studente wordt verkracht en vermoord in haar kamer op de campus van een universiteitsstadje in Kentucky. De politie heeft twee verdachten met twee heel verschillende verhalen.
Nadat in Tennessee in een kreek het lichaam van een vrouw wordt aangetroffen, stuit de politie op een complot rond familiegeheimen, oude vetes en een verdachte begrafenis.