Star Wars - het Verzet
Nadat hij door Poe Dameron is gerekruteerd voor het Verzet, belandt de zelfverzekerde piloot Kazuda "Kaz" Xiono in de moeilijkheden als hij en BB-8 terecht komen op een groot brandstofstation genaamd de Colossus. Hij houdt zijn dekmantel als monteur maar met moeite geheim, en krijgt het op komische wijze aan de stok met Ace racers, plunderende piraten en de mysterieuze eigenaar van de Colossus. Zijn zoektocht brengt hem dichterbij de waarheid over wat de First Order in petto heeft voor het sterrenstelsel.