State of the Union
STATE OF THE UNION volgt Louise en Tom, die elke week in een pub afspreken voorafgaand aan hun relatietherapie. Elke aflevering laat een stukje zien van hoe hun leven was, wat ze bij elkaar bracht en waardoor ze uit elkaar groeien.