Stranger Among Us
Wanneer drie leden van een hechte gemeenschap worden doodgeschoten, willen de buurtgenoten snel opheldering. Gaandeweg ontstaat het vermoeden dat de moordenaar een van hen is.
Een hechte gemeenschap van brandweerlieden uit West Virginia is geschokt als ze ontdekken dat een verdachte brand een drievoudige moord verbergt.