Friedman en zijn partner Kal Ungar krijgen een melding dat er in een pand een inbraak gaande is. Als ze ter plaatse zijn, worden ze verrast door een regen van kogels.
Rechercheur Ralph Friedman maakt jacht op een meedogenloze serieverkrachter. Als er geen schot in de zaak zit, roept hij de hulp in van het meest recente slachtoffer van de dader.
Rechercheur Ralph Friedman voert een race tegen de klok om het leven te redden van een jonge moeder die ontvoerd is door een lid van een gevreesde straatbende.
De legendarische New Yorkse rechercheur Ralph Friedman presenteert een van de vele spannende zaken waaraan hij tijdens zijn carrière bij het beruchte 41e district heeft gewerkt.
Samen met een undercoveragent zet rechercheur Ralph Friedman op het dak van een flat een valstrik op om een beruchte handelaar in illegale wapens te arresteren.