Tante Maya wordt gevraagd om drie maanden lang een hotel in Anyer te beheren terwijl haar zuster en zwager naar het buitenland gaan. Zij brengt haar vertrouwde Sumba-werknemers Yos en Melki mee. Ook wordt haar gevraagd uit de huidige hotelmedewerkers te kiezen wie de nieuwe manager wordt. De drie meest ervaren en oudere hotelbedienden zijn Oci, Sudung en Randi. Zij concurreren met elkaar om tante Maya's aandacht en goedkeuring te krijgen. Sinds tante Maya's komst blijven er problemen ontstaan. De concurrentie tussen de oudere werknemers verstoort het voorheen goed geleide hotel en ook Yos en Melki hebben moeite om zich aan te passen aan hun nieuwe situatie. De persoonlijke problemen van iedereen veroorzaken ook problemen voor het hotel.