Taylor Swift vs Scooter Braun: Bad Blood
De verhitte strijd tussen Taylor Swift en Scooter Braun over zijn omstreden aankoop van haar muziekcatalogus tegen haar wil.
Scooter Braun kreeg doodsbedreigingen van fans van Taylor Swift toen ze hem bekritiseerde voor het kopen van haar masters. Dit is zijn verhaal.