The Big Door Prize
Een stadje staat op zijn kop wanneer er een mysterieuze machine verschijnt die ieders ware potentieel voorspelt. Al snel volgen carrièrewissels, worden relaties heroverwogen en wordt er getwijfeld over jarenlange overtuigingen - alles voor een betere toekomst.