The Dino Hunters
De boer Clayton uit Montana vindt een mogelijk zeldzaam en waardevol fossiel op het landgoed van zijn familie. In Wyoming ontdekken Mike en zijn zoon een triceratopshoorn.
Million-Dollar Dino
Clayton zet zijn opgraving van een zeldzame vleesetende dinosaurus voort op zijn boerderij in Montana. In Wyoming bereiden Mike en Jake zich voor om hun gewaardeerde T-Rex-fossiel te verkopen.
Clayton en zijn team bereiden zich voor om een 9,000-kg carnivoor fossiel uit de aarde om te draaien. Mike gaat op jacht voor een eendenbek schedel en Jared ontdekt een oud reptiel.
Clayton brengt zijn 9000 kilo wegende fossiel naar een laboratorium voor analyse. Harris en Bolan verjagen stropers van hun land en Jared doet een laatste poging om winst te maken.
Clay keert terug naar zijn ranch in Montana om bij Old Faithful fossielen te zoeken. In Wyoming zijn Mike en zijn team nog steeds druk met het uitgraven van de triceratops.