The Dreamer - Becoming Karen Blixen
Na 17 jaar in Kenia, heeft Karen Blixen alles verloren. Voor haar ligt een leven dat sterk afhankelijk is van haar familie. In haar zoektocht naar vrijheid, blaast ze nieuw leven in haar droom om schrijfster te worden.