In 2001 heropende de coldcase-eenheid van de LAPD de dossiers over een reeks onopgeloste moorden uit de jaren tachtig. DNA-bewijs leidde hen naar een van de meest meedogenloze seriemoordenaars: The Grim Sleeper, die decennia lang op de vrouwen van South Central aasde.